Trending

ריהאנה חוזרת לישראל החלה מכירת הכרטיסים להופעה !

אחרי דיווחים על ביטול ההופעה, עכשיו זה סופי! הזמרת בת ה- 24 חוזרת להופעה נוספת בישראל!
כזכור הופעתה הקודמת של ריהאנה התקיימה בשנת 2010 באיצטדיון בלומפילד מול כ-13,000 מעריצים. ההופעה התקיימה בחסות חברת אורנג'.
בסיבוב ההופעות החדש שלה תגיע ריהאנה לארץ ב-22 באוקטובר היישר מדובאי ותעלה להופיע על הבמה בפארק הירקון. עלות ההופעה מסתכם בכ- שניים ורבע מיליון דולר.
ריהאנה פרצה לתודעה שלנו בשנת 2005 עם האלבום Music of the Sun כשהסינגל הראשון ששוחרר היה Pon de Replay .  אלבומה השני- A Girl Like Me הסינגל SOS כיכב במצעדים באותה השנה. בשנת 2007 שחררה ריהאנה אלבום אולפן שלישי תחת השם Good Girl Gone bad ומתוכו שוחררו הסינגלים המצליחים- Umbrella Don't Stop the Music , Take a Bow, Disturbia,. אלבום זה זיכה את הזמרת במועמדות לפרס הגראמי  ובזכייה על השיר Umbrella.
אלבומה הרביעי- Rated R יצא בשנת 2009 והמשיך לייצא להיטים ברשימת ה-10 המובילים בארצות הברית: Russian Roulette, הלהיט שזכה במקום הראשון במצעדים-  Rude Boyו-Hard שהיווה שיתוף פעולה עם הראפר ג'יי זי.
בשנת 2010 יצאה ריהאנה לסיבוב הופעות שנקרא Last Girl on Earth במהלכו כאמור הופיע בישראל. במקביל יצא אלבומה החמישי- Loud שסיפק להיטים שהובילו את המצעדים כגון: Only Girl (In the World) , What's My name בשיתוף עם הראפר דרייק וכמובן הלהיט S&M השערורייתי שעורר סערה ברחבי העולם והקליפ שלו נאסר לשידור במספר מדינות בגלל הרמיזות המיניות שבו.
האלבום השישי שוחרר בשנת 2011 תחת השם Talk That Talk שכלל את השירים We Found Love, ו-Where Have You Been שהפך ללהיט גם בישראל והושמע בכל תחנות הרדיו.
ולבסוף, אלבומה השביעי של הזמרת Unapologetic שוחרר בשנת 2012 והפך לאלבום מספר 1 המצעד הבילבורד וכלל את הלהיט ה-12 של הזמרת שנכנס למצעד גם כן- Diamonds שזכה במקום הראשון במצעד הלועזי של גלגלצ וזכה לגרסא מיוחדת בביצועו של אייל גולן.
בנוסף ריהאנה ביצעה שיתופי פעולה עם ראפרים כמו אמינם בשיר Love the Way you Lie, ו-Live Your Life  עם הראפר T.I..

כרטיסים להופעה של ריהאנה ניתן להשיג כאן : http://rihanna.kupat.co.il

אין תגובות:

Item Reviewed: ריהאנה חוזרת לישראל החלה מכירת הכרטיסים להופעה ! Rating: 5 Reviewed By: ofir